Home

Sitemap

Ticket Systeem

Handleiding Mijn advies

Begrippen

Uw advies aan ons

Contact
Handleiding Mijn advies
Op 20 juli 2012 is op onze website een nieuw vraag en antwoordsysteem gelanceerd; het zogenaamde adviesbijschuld.nl Ticket systeem. Met dit systeem stellen wij u in staat opdat u onze medewerkers gericht uw vragen kunt stellen. Het inloggen op dit systeem is eenvoudiger geworden. Het systeem werkt als volgt:

U klikt in onze website op de link naar Mijn advies of het ticket systeem. (link);
Log hier in en beheer uw vragen
U bent nu in het vraag / antwoord systeem (ticket systeem);

Maak nu een keuze wat u nu wilt doen:

EEN NIEUWE VRAAG STELLEN

Klik op hier bovenstaande button om direct een vraag te stellen.
U vult de gewenste gegevens in.
*(verplichte velden zijn):
  • Een werkend e-mailadres waarmee wij u kunnen bereiken;
  • Een <fictieve> naam zoals u wenst aangeschreven te worden (eigen naam hoeft dus niet;
  • Kies "Ticket Systeem adviesbijschuld";
  • Noem het onderwerp van uw bericht;
  • Schrijf uw bericht zo volledig mogelijk;
  • Klik op submit om het bericht in te sturen naar onze medewerkers;
  • U ontvangt in de mailbox van het opgegeven emailadres een bevestiging wanneer uw bericht door onze medewerkers is ontvangen.

Uw ticket (bericht) is door onze medewerkers voorzien van een uniek Identificatienummer (ID).
Dit nummer ontvangt u in ons e-mailbericht en heeft u nodig om daarna in te kunnen loggen tegelijk met uw e-mailadres.


INLOGGEN OM UW VRAAG EN ONZE REACTIE TE BEHEREN

U wilt de status van uw berichten inzien en vult rechts het door u gebruikte e-mailadres en het unieke ID nummer van de vraag in. Deze gegevens heeft u na het inzenden van uw vraag per e-mail van ons ontvangen.



Aanvullende informatie:
Na iedere inzending of response van u óf onze medewerkers, zal deze actie als dusdanig door ons aan u worden bevestigd. Ook ontvangt de gekozen medewerker direct een intern bericht wanneer u de ticket aanvult met tekst. 

Uw tickets worden (na afronding) gesloten en nog 12 maanden in ons systeem bewaard zodat u deze nog enige tijd kunt terugzien. Het is mogelijk om gesloten tickets te heropenen of meerdere tickets tegelijk in te sturen.

Voordelen:
  • U behoeft zich niet te registreren en geen account aan te maken om een ticket (vraag) in te sturen;
  • Automatische e-mail response omtrent het verloop van de ingegeven tickets;
  • Overal door u te gebruiken (open source);
  • Veilig;
  • Anoniem;
  • Deskundig;
  • Vrijblijvend;
  • Gratis!

Meer technische hulp of informatie omtrent dit systeem nodig?
Uiteraard vinden wij het geen enkel probleem om u verder te helpen met dit systeem. Vragen of suggesties met betrekking tot dit syteem kunt u ons stellen per e-mail.




Zetfouten voorbehouden. Copyright © 2010-2014 adviesbijschuld.nl. info@adviesbijschuld.nl Hosting by webvalue.nl